sobota, 29. januar 2011

Ko jem sama ...

... se navadno potrudim, da je zadeva čim hitreje spackana :D
Kuskus

Kuskus se menda uporablja v Severni Afriki - je testenina, ki se izdeluje iz trde pšenice. Priprava v kuhinji zahteva le nekaj minut - zavreš slano vodo, nato odstaviš lonec iz ognja in v vodo vsuješ kuskus. Počakaš okoli 5 minut, da se zadeva napije vode, nato vanj vmešaš na olju popraženo zelenjavo (tukaj sem popražila paradižnik, papriko in bučke). Zraven pa ekstra velika skleda solate :D


Testenine
Še enkrat testenine ... Ponavadi jem testenine enkrat na teden, da ne bo kdo mislil, da samo to jem vsak dan ;D Tale zadeva mi je zelo dobra - testenine skuhaš al dente, na olju popražiš papriko in pa bučke, ki jih narežeš z lupilcem za krompir, da dobiš take trakce, in zelenjavo streseš po testeninah. Tisto rjavo po vrhu pa je poper - OBOŽUJEM poper, in ker se trudim čim manj oz. nič uporabljati sol, si hrano malce bolj začinim. Zraven pa - ja, uganili ste - velika sleda solate, mislim, da je bil tukaj radič - njam njam :D


Sladica



 Tole pa je drugače recept za presno torto malce preoblikovan ... V mlinčku za kavo sem zmlela pest mandeljnov, pest lešnikov in pest rozin (prej namočenih v vodi). Vse zmlete sestavine sem zmešala skupaj in jih oblikovala v kroglice ter jih položila na kolobarje narezena banane. Lahko bi kroglice posula s kakavom ali kokosom, jih povaljala v kokos ali pa mešanico zmletih mandeljnov in lešnikov ... Ampak so bile tudi tako božanske! Tole sem naredila eno nedeljo za dva, a se je na koncu izkazalo, da je bilo vse samo zame ... Ups! :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar